Wydawnictwo
Towar dnia
Książka prezentuje nowe, nieomawiane do tej pory techniki sprzedaży i komunikacji z klientem.
Uwaga: książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w poprzednich książkach.
Rozdział pierwszy to wprowadzenie i podsumowanie dotychczasowych informacji, jakie ukazały się we wcześniejszych książkach. W rozdziale drugim omawiana jest rola pytań w sprzedaży. W trzecim: cele i techniki prezentacji produktu i usługi. W czwartym skupiamy się na tym, jak wykorzystać efekt wzbudzenia w kliencie ciekawości. Rozdział piąty poświęcony jest tematyce zamykania sprzedaży w rozmowie z klientem. W rozdziale szóstym mowa jest o podejściu negocjacyjnym do rozmowy sprzedażowej.
W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca.
Spis treści
WSTĘP 5
ROZDZIAŁ 1. Proces przygotowania i realizacji sprzedaży 6
ROZDZIAŁ 2. Ford . Pytania w sprzedaży 25
ROZDZIAŁ 3. Sentech. Prezentacja w procesie sprzedaży 38
ROZDZIAŁ 4. Ciekawość w procesie sprzedaży 51
ROZDZIAŁ 5. Zamknięcia sprzedaży 62
ROZDZIAŁ 6. ?Jakoś się dogadamy?, czyli negocjacje z klientem 74