Katalog » Marketing i Zarządzanie

Wydawnictwo

Towar dnia

Motocykle poradnik napraw , Haynes

Motocykle poradnik napraw , Haynes

Teraz 85,50 zł z VAT
zamiast 95,55 zł

Sprzedaż w warsztacie samochodowym - część 3.

  • Dostępność: Chwilowy brak towaru
  • Ilość stron 88
  • Format 230 x 160 mm
  • Rok wydania 2013
  • Język polski

Cena: 59,00 zł z VAT
Stara cena: 69,00 zł

Książka prezentuje nowe, nieomawiane do tej pory techniki sprzedaży i komunikacji z klientem.

Uwaga: książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w poprzednich książkach.

Rozdział pierwszy to wprowadzenie i podsumowanie dotychczasowych informacji, jakie ukazały się we wcześniejszych książkach. W rozdziale drugim omawiana jest rola pytań w sprzedaży. W trzecim: cele i techniki prezentacji produktu i usługi. W czwartym skupiamy się na tym, jak wykorzystać efekt wzbudzenia w kliencie ciekawości. Rozdział piąty poświęcony jest tematyce zamykania sprzedaży w rozmowie z klientem. W rozdziale szóstym mowa jest o podejściu negocjacyjnym do rozmowy sprzedażowej.

W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca.

Spis treści
WSTĘP 5
ROZDZIAŁ 1. Proces przygotowania i realizacji sprzedaży 6
ROZDZIAŁ 2. Ford . Pytania w sprzedaży 25
ROZDZIAŁ 3. Sentech. Prezentacja w procesie sprzedaży 38
ROZDZIAŁ 4. Ciekawość w procesie sprzedaży 51
ROZDZIAŁ 5. Zamknięcia sprzedaży 62
ROZDZIAŁ 6. ?Jakoś się dogadamy?, czyli negocjacje z klientem 74

weryfikator

weryfikator

Dopisz się do naszego NEWSLETTERA i bądź na bieżąco z ofertą sklepu

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!

:: Wybierz grupę ::