Google+
Autodata

TDI bez tajemnic. część I

Cena: 35,00 zł z VAT

Wydawnictwo: Instalator Polski

Dostępność: produkt niedostępny

Masz pytania? Zadzwoń numer telefonu 24 23 11 006 lub napisz: sklep@autodata.pl

TDI bez tajemnic. część I
1. Wstęp
2. Silniki o zapłonie samoczynnym ze sterowaniem elektronicznym EDC (Electronic Diesel Control)
2.1. Diagnostyka silników wysokoprężnych
2.2. Zawór odcinający dopływ paliwa (ELAB)
2.3. Świece żarowe
2.4. Zasilanie powietrzem
2.5. Zasilanie paliwem
2.5.1. Dawka rozruchowa
2.5.2. Statyczne ustawienie początku tłoczenia
2.5.3. Dynamiczny pomiar początku tłoczenia
2.5.4. Pomiary ciśnień w układach wtryskowych silników wysokoprężnych
2.5.5. Kontrola wtryskiwaczy
2.6. Elementy systemu EDC
2.6.1. Czujnik indukcyjny jako czujnik obrotów silnika
2.6.2. Czujnik położenia wałka rozrządu (czujniki fazy)
2.6.3. Czujnik położenia pedału przyspieszenia
2.6.4. Masowy przepływomierz powietrza
2.6.5. Czujnik położenia iglicy wtryskiwacza (NBF)
2.6.6. Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym
2.6.7. Czujnik położenia nastawnika dawki (HDK)
2.6.8. Zawór regulacji kąta początku wtrysku
2.6.9. Układ recyrkulacji spalin
2.6.10. Czujnik na pedale hamulca
2.6.11. Włącznik na pedale sprzęgła
2.7. Literatura
2.8. Przykłady serwisowe z diagnostyki systemu sterowania SDC 15 M z pompą VP 44
2.9. Schemat instalacji elektrycznej silnika 1.9 TDI AGR
2.10. Budowa pompy wtryskowej VP 44
2.11. Budowa pompy wtryskowej VE
2.12. Rozruszniki i alternatory
2.13. Karta serwisowa silnika 1.9 TDI AGR
2.14. Karta serwisowa silnika 1.9 TDI AHU/AFN
2.15. Karta serwisowa silnika 2.5 TDI AFB
2.16. Wybrane części zamienne do silnika AFB
2.17. Dodatek ? rysunki pomp wtryskowych: VE 4/8F, VE 4/9F, VE 5/8F
 
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Hans-Rüdiger Etzold
Hans-Rüdiger Etzold
poradnik dla użytkowników samochodów Mercedes-Benz klasy A produkowanych od października 1997 roku do sierpnia 2004 roku, z nadwoziami w wersji krótkiej i wydłużonej, wyposażonych w silniki benzynowe 1,4 dm3 mocy 60 kW (82 KM),1,6 dm3 mocy 60 kW (82 KM) i 75 kW (102 KM), 1,9 dm3 mocy 92 kW (125 KM) i 2,1 dm3 mocy 103 kW (140KM), a także w silniki wysokoprężne 1,7 dm3 mocy 44 kW (60 KM), 55kW (75 KM), 66 kW (90 KM) i 70 kW (95 KM)
NOWOŚĆ. Rozwinięcie książki pt. ?Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego?. Nowe zagadnienia z funkcjonowania marketingu warsztatu jakie w międzyczasie się pojawiły
Poleć znajomemu
Nadawca:
E-mail znajomego:
Wiadomość:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!


:: Wybierz grupę ::



Nie jestem zainteresowany - zamknij komunikat

Wydawnictwo

Tło kategorie

Towar dnia

Gaźniki motocyklowe

Teraz 49,50 zł z VAT zamiast 52,50 zł

Wystaw Opinię