Google+
Autodata

Doładowanie silników spalinowych - przegląd konstrukcji i diagnostyka

Cena: 25,00 zł z VAT

Wydawnictwo: Instalator Polski

Dostępność: Chwilowy brak towaru

Masz pytania? Zadzwoń numer telefonu 24 23 11 006 lub napisz: sklep@autodata.pl

Doładowanie silników spalinowych - przegląd konstrukcji i diagnostyka
Spis treści:
    1. Trochę historii

    2. Idea doładowania silnika spalinowego

    3.      Doładowanie sprężarkowe
    3.1.   Sprężarki mechaniczne
    3.1.1. Kompresor Rotrex
    3.1.2. Kompresor Lysholma
    3.1.3. Kompresor Eatona
    3.1.4. Kompresor Roots
    3.1.5. Kompresor spiralny typu G
    3.2.    Doładowanie Comprex
    3.3.    Doładowanie turbosprężarkowe
    3.3.1. Regulacja ciśnienia doładowania silnika
    3.3.2. Chłodzenie powietrza doładowującego
    3.3.3. Twin Scroll
    3.3.4. BiTurbo
    3.3.5. Twin Turbo
    3.4.    Twin Charger - doładowanie mechaniczne + turbosprężarkowe

    4. Doładowanie dynamiczne

    5. Doładowanie Turbocompound

    6.    Eksploatacja i diagnostyka
    6.1. Eksploatacja
    6.2. Przyczyny awarii
    6.3. Diagnostyka turbosprężarki
    6.4. Sprawdzanie luzów w turbosprężarce
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Autodata
z lat 1998-2008
Skoda Octavia drugiej generacji, wyposażonych w silniki benzynowe o pośrednim wtrysku paliwa: 1,4 dm3 ? 55 kW (75 KM) typu BCA i 1,6 dm3 ? 75 kW (102 KM) typu BGU oraz o bezpośrednim wtrysku paliwa: 1,6 dm3 FSI ? 85 kW (115 KM) typu BLF i 2,0 dm3 FSI ? 110 kW (150 KM) typu BLX i BLR, a także silniki wysokoprężne turbodoładowane o wtrysku bezpośrednim: 1,9 dm3 TDI PD ? 77 kW (105 KM) typu BJB i BKC oraz 2,0 dm3 TDI PD ? 103 kW (140 KM) typu BKD, współpracujące z mechanicznymi skrzynkami przekładniowymi (pięcio- i sześciobiegowymi) i skrzynkami automatycznymi. Opisy dotyczą zarówno samochodów z nadwoziem hatchback, jak i combi (także combi 4 × 4).
Hubertus Günther
Common Rail od strony praktyki warsztatowej. Technikę napraw , diagnostykę , sposoby diagnostyki od strony warsztatowej. Common Rail czołowych producentów (Bosch, Delphi, Siemens, Denso) wraz z ich interpretacją oraz wytycznymi dotyczącymi diagnostyki i naprawy. W dodatku do książki uwzględniono diagnostykę układów wtryskowych silników wysokoprężnych firmy Volkswagen wyposażonych w pompowtryskiwacze
Poleć znajomemu
Nadawca:
E-mail znajomego:
Wiadomość:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!


:: Wybierz grupę ::



Nie jestem zainteresowany - zamknij komunikat

Wydawnictwo

Tło kategorie

Towar dnia

Podstawy działalności gospodarczej w branży samochodowej

Teraz 39,50 zł z VAT zamiast 43,00 zł

Wystaw Opinię