Wydawnictwo
Towar dnia
Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie:
- przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym; skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy), i jest ono prawie darmowe, wymaga niewiele ? tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu;
- ukazujące krok po kroku proces obsługi klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym; od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, do kontaktu po naprawie.
Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi klienta przebiega właściwie.
Dowiedz się co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z klientem, krok po kroku. Nie tylko w samej obsłudze, ale również w działaniach handlowych: cenowych, merchandisingowych i innych, na każdym z etapów obsługi: od umówienia wizyty po kontakt po usłudze. Weź do ręki książkę i z marszu wprowadzaj przedstawione rozwiązania.
Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Usłysz, jak klient dziękuje Ci za to, że troszczysz się o jego samochód. Niech będzie Ci wdzięczny i zadowolony zostawia pieniądze. Do tego potrzebne jest tylko... najlepsze narzędzie marketingowe.
Poczuj, jak pieniądze, które wydawałeś na inne narzędzia marketingowe, przestają wypływać Ci z kieszeni, bo nie musisz już np. płacić tyle, co dotej pory, za reklamę lub promocje.
Pozycja przeznaczona jest zarówno dla menedżerów oraz właścicieli jak i pracowników obsługi, a nawet dla mechaników kontaktujących się klientem. Wraz z wydaną w 2006 r. pozycją Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego, jest narzędziem, którego można użyć w celu budowania standardów, polepszania jakości obsługi w serwisach samochodowych różnej specjalizacji oraz do zwiększania swoich przychodów prostymi metodami.
Rekomendacja
Wziąłem udział w szkoleniu prowadzonym przez autora książki. Narzędzie marketingowe, o którym mówił, jest proste a zarazem bardzo przydatne w pozyskiwaniu nowych zleceń, szczególnie kiedy konkurencja na rynku jest duża. Ważne, by stosować je konsekwentnie i sprawdzać jego skuteczność. Umiejętność jego właściwego użycia jest bardzo cenna.
Karol Góralczyk, Członek Zarządu PHU Moto Mazury w Mrągowie
Wprowadź w swojej firmie opisywane w książce narzędzie. Oprócz tego skorzystaj z rad, co robić w trakcie obsługi klienta. Zarabiaj w ten sposób łatwo i przyjemnie. Klienci też będą zadowoleni. Zobacz, jakie to proste.
Korzyści ze stosowania książki
-
tańsze i prostsze zdobywanie zleceń,
-
usatysfakcjonowanie i przywiązanie klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty,
-
poprawienie obsługi,
-
a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.
Odbiorcy książki
-
właściciele i zarządzający serwisami samochodowymi: autoryzowanymi, sieciowymi, mniejszymi warsztatami niezależnymi; szefowie serwisów, a nawet salonów samochodowych,
-
pracownicy warsztatów zajmujący się obsługą klienta,
-
mechanicy biorący udział w procesie naprawy i kontaktu z klientem,
-
pracownicy marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz marketingowcy hurtowni motoryzacyjnych,
-
pracownicy central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybuujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria, współpracujący z warsztatami, zajmujący się marketingiem usług i produktów, organizacją i wspieraniem działań warsztatów.
-
osoby studiujące dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujący się marketingiem serwisu.