Wydawnictwo

Towar dnia

-Autodata ONLINE Wersja 1

-Autodata ONLINE Wersja 1

Cena 2 583,00 zł z VAT

Aktualności

  • Najnowsze aktualizacje Autodata
    Autodata poinformowała iz dodała 730 nowych linków, nowych adrsów infoemacji technicznyc i serwisowych do naprawy i obsługi samochodów.
    Wprowadzonowo 22 nowe pojazdy. m. innymi:
    Audi A6
        BMW X5
        BMW X6
        Lexus R.Z
        Silnik MG
        Volkswagena Multivana

    W programie Autodata w module Szkolenia dodano nowy temat;
    zrozuminie systemów zawieszenia , procedury kontroli i mozliwe awarie układu zawieszenia z drązkiem skrętnym.
    Elementy i działanie układów zawieszenia z drążkami skrętnymi Rodzaje uszkodzeń i zużycia Doświadczenia z układami drążków skrętnych Jak można regulować napięcie wstępne sprężyny i wysokość jazd
  • Suzuki Ignis (2019) szarpie sprzęgło - porady Autodata

    Suzuki Ignis (2019)

    Opisz problem

    Sprzęgło szarpie podczas pracy. Nietypowy hałas przy wciskaniu lub zwalnianiu pedału sprzęgła.

    Podaj szczegółowy opis problemu, jaki napotykasz, oraz rozwiązań, jakie dotychczas zostały zastosowane.

    Mamy w serwisie Suzuki Ignis 2019. Klient wspominał, że sprzęgło szarpie podczas pracy, a przy wciskaniu lub zwalnianiu pedału sprzęgła słychać nietypowy hałas. Nasmarowaliśmy części ruchome jednostki pedału sprzęgła, jednak sprzęgło nadal szarpie, a hałas nie ustępuje. Czy inni właściciele modelu Ignis zgłaszali wcześniej taki problem?

    Jakie jest zalecenie serwisu Autodata?

    Opisane szarpanie sprzęgła było już wcześniej zgłaszane przez innych właścicieli modelu Ignis. Problem wynika z niedostatecznego smarowania dźwigni wyłączającej sprzęgła. Odepnij linkę sprzęgła od dźwigni wyłączającej sprzęgła. Dokładnie oczyść powierzchnie styku dźwigni wyłączającej sprzęgła i sworznia kulistego linki sprzęgła. Nałóż smar na powierzchnię styku dźwigni wyłączającej sprzęgła. Przymocuj linkę sprzęgła do dźwigni wyłączającej sprzęgła. Upewnij się, że linka sprzęgła jest właściwie wyregulowana. Sprawdź działanie pedału sprzęgła, aby się upewnić, że usterka została naprawiona.

  • Nowe wydanie 2023 Katalog COIDE dla Stacji Kontroli Pojazdów
    Nowy wydanie 2023 Katalog COIDE , Dane dla Stacji Kontroli Pojazdów

    COIDE 2023 katalog dla SKP

    Ukazało się nowe wydanie  COIDE wersja 2023. jest to katalog Typów i Marek Pojazdów.
    Kataloog z danymi niezbędnym do prowadzenia Stacji Kontroli Pojazdów.
    COIDe jest jednym z niezbędnych elementów wyposażenia SKP.
    Zestaw sklada się z dwutomowego katalogu oraz programu na płycie CD.

    pełna informacja o katalogu na stronie , przjedz tutaj>>>
  • Geometria Kół Samochodów Osobowych i Dostawczych wersja 2022 już  dostępna

    Geometria Kół Samochodów Osobowych i Dostawczych wersja 2022 już  dostępna

    Juz jest dostępne nowe wydanie programu na Geometria Kół Samochodów Osobowych i Dostawczych 2022.
    Program na PenDrive do instalacji na komputerze. Program zawiera dane opracowane we współpracy z wydawnictwem Autodata.
    Program umożliwia wdrożenie własnych raportów pomiarowych.

    Wydruk danych dla mechanika z prawidłowymi danymi ustawienia zawieszenia,
    Wydruk raportu dla klienta dane wzorcowe i wynik pomiaru z samochodu klienta

    Bardzo ważną cechą tego programu jest to iż nie jest to wersja abonamentowa tzn program nie ma ograniczeń czasowych działania. Pracujesz na nim tyle czasu ile chcesz. Kolejna wersje programu zakupisz dopiero wtedy gdy będą Ci niezbędne nowe dane do świeższych samochodów. Program się sam nie wyłączy po jakimś czasie.

    Polska wersja językowa

    Przejdź na stronę z pełnym opisem programu >>>

  • Autodata Online Luty 2022 - Nowe Kody Usterek
    W ramach nieustannego rozwoju aplikacji Autodata i w odpowiedzi na zapotrzebowanie nowoczesnych warsztatów, co miesiąc wprowadzamy aktualizacje, w zakres których wchodzi dodawanie nowych modeli, uzupełnienie danych technicznych pochodzących od producenta oraz wprowadzanie nowych modułów i udoskonaleń funkcji aplikacji Autodata.
     
    UZUPEŁNIENIA I AKTUALIZACJE
     
    Wprowadzono 1129 aktualizacji informacji, w tym dane dotyczące czasu napraw, planu przeglądów, systemu monitorowania ciśnienia w oponach, schematów połączeń, geometrii kół, kodów usterek oraz wiele innych. Najnowsza publikacja zawiera 24 nowych wariantów pojazdów.
     
    W tym miesiącu dodano następujące modele samochodów benzynowych i z silnikiem Diesla:
     
    Audi TT (FV3/FV9) (14-18) 2.5 TFSI RS R-Cat (2016-2018), Audi A6 quattro (4GC/4GD) (14-18) 2 TDI CR/Ultra (2016-2018), BMW serii 5 (G30/31) (17-) 2 520i R-Cat (2018-2021), Citroën C4 III 1.2 PureTech R-Cat (2020-2022), Dacia Logan (XJF) (20-) 1 SCe 65 R-Cat (2020-2022), Dacia Sandero (XJF) (20-) 1 SCe 65 R-Cat (2020-2022), Dacia Duster (HJD) (17-) 1.3 TCe 130 R-Cat (2020-2022), Hyundai i30 (17-) 1 T-GDi MY 21- (2020-2022), Kia ProCeed (19-) 1.4 T-GDi R-Cat (RU) (2019-2021), Kia XCeed (19-) 1 T-GDi R-Cat (2020-2022), Lancia Ypsilon (11-) 0.9 TwinAir Turbo Natural Power R-Cat (2018-2020), Nissan Micra (K14) (17-) 0.9 IG-T R-Cat (2017-2019), Opel Crossland X (P17) (17-21) 1.2 Turbo R-Cat (2019-2021), Peugeot 2008 (20-) 1.2 PureTech R-Cat (2020-2022), Skoda Fabia IV (PJ3) (21-) 1 MPI R-Cat (2021-2022) i Skoda Rapid (NK3) (14-20) 1.4 TSI R-Cat (RU) (2015-2020).
     
    W tym miesiącu dodano następujące modele samochodów hybrydowych, elektrycznych i zasilanych LPG:
     
    Hyundai i30 (17-) 1 T-GDi z silnikiem hybrydowym R-Cat (2020-2022), Kia ProCeed (19-) 1.6 CRDI z silnikiem hybrydowym (2020-2022) i Lancia Ypsilon (11-) 1 z silnikiem hybrydowym R-Cat (2020-2022).
     
    W tym miesiącu dodano następujące modele samochodów dostawczych:
     
    Fiat Ducato (14-19) 2.3 EcoJet 150 4×4 (2017-2019) i Opel Zafira Life (Z0) (19-) 0 e 50kWh (2020-2022).
     
    NOWE UDOSKONALENIA FUNKCJI
     
    Aby zwiększyć efektywność pracy warsztatu i dla lepszego użytkowania aplikacji, wprowadzono lub zmodyfikowano następujące funkcje:
     
    Nowe kody usterek
     
    Z przyjemnością informujemy o dodaniu ponad 700 nowych kodów usterek SAE (Society of Automotive Engineers), które są dostępne dla wszystkich wspieranych wariantów pojazdów. Oprócz tego dodaliśmy nowe kody dla aut z grupy VAG i Ford (ponad 600 wariantów pojazdów) oraz ponad 1000 nowych kodów dla pojazdów marki Mercedes. Wszystkie kody usterek oraz dane dotyczące znanych rozwiązań problemów można znaleźć w pakiecie Diagnostic & Repair dla samochodów i furgonetek.
     
    Ulepszenie zabezpieczeń i stabilności
     
    W tym miesiącu, w ramach ciągłego rozwoju firmy Autodata, za kulisami dokonano znaczących zmian, które poprawiły wydajność, stabilność i zabezpieczenie naszej aplikacji warsztatowej. Dzięki temu nasz produkt działa spójnie i skutecznie, zapewniając wszystkim mechanikom niezbędne informacje wtedy, gdy ich potrzebują.
     
    DOSTĘPNE WKRÓTCE
     
    W ciągu następnych kilku miesięcy firma Autodata będzie kontynuować wprowadzanie nowych aktualizacji, aby polepszyć komfort użytkowania aplikacji oraz upewnić się, że użytkownicy zawsze otrzymują aktualne informacje techniczne oraz innowacyjne opisy:
     
    Nowe modele i aktualizacje danych o pojazdach
    Nowe wskazówki dotyczące naprawy i rozwiązywania problemów
    Nowe plany przeglądów
    Ulepszenie funkcji użytkowania
    Nowe moduły
  • Autodata Online od 1 lutego wyższe ceny

    Autodata Online od 1 lutego 2022 nowe wyższe ceny na całe oprogramowanie Online.
    Zmiana cen dotyczy wszystkich licencji zaczynających się po 31 stycznia. Dotyczy to również licencji, które zamówione będą są w styczniu, a przedłużają się, kończą w lutym.

    Zapraszamy do składania zamówień w starej cenie do 31 stycznia 2022 roku do godziny 13,00. (Musimy je zdążyć zarejestrować w systemie)

    Autodata Online zamów tutaj

    Boruta Motors
    tel 242311006
    sklep@autodata.pl

    https://www.sklep.autodata.pl

     

     

  • Katalog COIDE 2022 już dostępny

    Ukazało się nowe wydanie 2022 Katalog COIDE dla Stacji Kontroli Pojazdów

    Katalog Marek i Typów Pojazdów COIDE Europejski Bank Pojazdów  wydanie na rok 2022


    Katalog przeznaczony jest dla: Stacji Kontroli Pojazdów, wydziałów Komunikacji, stacji Złomowania Pojazdów, Biegłych Sądowych, Rzeczoznawców
    Publikacja obowiązkowa dla SKP.
    Katalog zawiera parametry pojazdów niezbędne przy wypełnianiu dokumentacji pojazdów.
    COIDE od lat jest jednym z obowiązkowych elementów wyposażenia SKP .

    Katalog COIDE 2022 to dwa tomy katalogu w wersji papierowej plus program na płycie CD

     Więcej szczegółów o katalogu i programie COIDE 2022 przejdź tutaj >>>

     

    Zapraszam do kontaktu pod nr telefon 242311006 lub na maila sklep@autodata.pl
    Podpowiemy , wyjaśnimy, pomożemy
    www.sklep.autodata.pl

    tel 242311006

  • Analiza opon w oprogramowaniu AUTODATA
    Przy rutynowej konserwacji opon, konsumenci uważają, że z tymi częściami pojazdu poradzą sobie najłatwiej. Jednak sprawdzenie stanu opon jest również ważną i często niedocenianą częścią każdego przeglądu pojazdu.
     
    Dostrzeżenie oznak starzenia się lub uszkodzenia opon może być korzystne zarówno dla klienta jak i warsztatu samochodowego. W tym artykule zespół Autodata omawia czynniki powodujące uszkodzenie i degradację opon oraz wyjaśnia kiedy należy zalecić ich wymianę.
     
    Pęknięcia
    Pęknięcia opon mogą być spowodowane kilkoma czynnikami. Promienie ultrafioletowe (UV) lub ekstremalne ciepło powodują rozszerzanie się polimerów w gumie. Po ostygnięciu polimery kurczą się. To powoduje, że z czasem stają się coraz słabsze. W chłodniejszym klimacie okresy ostrego mrozu mogą działać na opony w ten sam sposób.
     
    Jazda po mokrej nawierzchni może również powodować uszkodzenie opon: każda ilość wody dostająca się do wnętrza opony powoduje zużywanie się gumy od wewnątrz. Skutkiem jest gorsze dopasowanie opony do koła i większe ryzyko powstania uszkodzeń spowodowanych tarciem, w wyniku czego tworzą się małe rozdarcia.
     
    Niedopompowane opony w większym stopniu wchodzą w kontakt z drogą, a tym samym bardziej się zużywają. Natomiast na ścianki nadmiernie napompowanych opon wywierany jest większy nacisk, co sprawia, że dziury i nierówne nawierzchnie częściej powodują pęknięcia.
     
    Zazwyczaj drobne pęknięcia bieżnika nie powodują, że pojazd nie przechodzi rocznego przeglądu, ale głębsze pęknięcia stwarzają ryzyko oddzielenia się bieżnika i mogą być niebezpieczne. Pęknięcia na ściance bocznej mogą być oznaką starzenia się opon: guma staje się sztywniejsza i nie jest już w stanie prawidłowo wytrzymać wstrząsów. Może to potencjalnie prowadzić do rozerwania opony.
     
    Miejscowe spłaszczenia opony
    Nieużywanie opon może spowodować ich uszkodzenie. Jeżeli samochód stoi przez dłuższy czas w miejscu i opony się nie obracają, stały punktowy nacisk na oponę spowoduje jej spłaszczenie w miejscu, w którym styka się z podłożem.
     
    Tymczasowe miejscowe spłaszczenie opony zwykle ustępuje po 10 do 15 minutach jazdy samochodem, jednak po dłuższym okresie nieużywania pojazdu opony mogą ulec półtrwałemu spłaszczeniu – zwłaszcza, gdy pojazd stoi w miejscu i jego ciężar wywiera nacisk na opony przez miesiąc lub dłużej.
     
    Spłaszczenie może spowodować wibracje, utrudniać kierowanie pojazdem, a nawet doprowadzić do przebicia opony.
     
    Punkty podnoszenia
    Większość pojazdów ma cztery punkty podnoszenia. Znajdują się one na wzmocnionych metalowych żebrach po obu stronach samochodu i niektóre z nich zawierają wiele nacięć lub gniazd. Nie wszystkie gniazda są odpowiednie dla wszystkich typów podnośników, a nieprawidłowe podnoszenie pojazdu może spowodować jego uszkodzenie.
     
    Na przykład podnośniki powinny albo wykorzystywać punkty na podwoziu albo ich stopy powinny być po prostu umieszczone na progach podwozia. Moduł na temat opon w aplikacji Autodata zawiera schemat rozmieszczenia punktów podnoszenia oraz szczegółowe informacje dotyczące podnośników zalecanych dla poszczególnych punktów.
     
    Rysunek Jaguara F-Type Coupe 2014 pokazujący punkty dla podnośnika butelkowego, podnośnika podłogowego/wózkowego i podnośnika kolumnowego.
     
    Kod daty produkcji
    Czasami, zanim zostaną sprzedane, opony są przechowywane przez dłuższy czas w magazynie. Z powodu degradacji gumy stowarzyszenia przemysłu oponiarskiego zalecają wymianę opon po 7-10 latach – nawet w warunkach niskiego zużycia.
     
    W przypadku przyczep i przyczep kempingowych ten okres jest skrócony do sześciu lat. Opony zapasowe i zastępcze mogą zużywać się jeszcze szybciej, ponieważ oleje dodawane w celu zachowania elastyczności gumy są uwalniane dopiero podczas użytkowania opon.
     
    Dlatego szczególnie ważny jest kod daty produkcji znajdujący się na boku opony. Na oponach wyprodukowanych po roku 2000 będzie znajdował się kod zawierający cztery cyfry w formacie TTRR (tydzień-rok).
     
    Na przykład kod 0412 oznaczałby, że opona została wyprodukowana w czwartym tygodniu roku 2012 (w styczniu), a zatem minął koniec jej okresu eksploatacji.
     
    Moment dokręcania
    Zbyt mocne dokręcenie nakrętek lub śrub kół może być równie niebezpieczne, jak ich zbyt słabe dokręcenie. Zbyt duży moment dokręcania może zerwać gwint, a nawet złamać samą śrubę. Nadmierne dokręcenie może również prowadzić do szarpania hamulców, a nawet ich wypaczania, co z kolei dodatkowo obciąża opony.
     
    Trwające cztery lata badanie prowadzone przez Kanadyjskie Stowarzyszenie Dystrybutorów Opon wykazało, że 85% przypadków odpadnięcia kół było spowodowane awarią elementów złącznych, to znaczy nakrętki lub śruby kół poluzowały się najprawdopodobniej z powodu ich zbyt słabego dokręcenia.
     
    Zbyt słabe dokręcenie może być skutkiem użycia klucza udarowego podczas dokręcania elementów złącznych. Z tego powodu stowarzyszenia branżowe zalecają dokręcanie nakrętek lub śrub kół przy pomocy skalibrowanego klucza dynamometrycznego.
     
    Moduł na temat opon aplikacji Autodata zawiera odpowiednie informacje o momentach dokręcania zarówno nakrętek/śrub kół jak i śruby czujnika TPMS.
     
    Systemy monitorujące ciśnienie w oponach (TPMS)
    Systemy TPMS stały się obowiązkowe w nowych pojazdach w UE w 2014 r. i są obecnie stosowane w większości pojazdów trafiających do warsztatów samochodowych. W Wielkiej Brytanii wadliwy TPMS oznacza automatyczne niezaliczenie przeglądu technicznego przez pojazdy zarejestrowane po 1 stycznia 2012 r.
     
    Warsztaty samochodowe zwykle mają do czynienia z dwoma rodzajami systemu TPMS:
     
    Bezpośredni system TPMS odbiera sygnały radiowe z czujników umieszczonych w każdym kole. W czujniku koła znajduje się niewymienna bateria, której żywotność wynosi poniżej 10 lat. Gdy ciśnienie powietrza spadnie o 25% lub więcej poniżej zalecanego poziomu, czujnik przesyła sygnał do TPMS.
    Pośredni system TPMS odbiera dane z układu ABS. Opona z niskim ciśnieniem obraca się z inną prędkością niż pozostałe opony. Gdy układ ABS to wykryje, przesyła wiadomość do systemu TPMS. To włącza lampkę ostrzegawczą.
    Opony zapasowe również coraz częściej są wyposażone w czujnik włączający system TPMS. Gdy zauważysz często włączającą się lampkę ostrzegawczą TPMS, upewnij się, że opona w kole zapasowym znajdującym się w bagażniku również została napompowana.
     
    Przejechanie przez dziurę, próg zwalniający lub inną przeszkodę wymuszającą zmniejszenie prędkości na drodze może również aktywować czujniki TPMS: nagła zmiana ciśnienia, gdy koło przejeżdża po przeszkodzie, może spowodować, że czujnik zasygnalizuje przebicie opony.
     
    Aplikacja Autodata zawiera instrukcje dla konkretnego pojazdu, w tym schematy obsługi i resetowania systemu TPMS, a także demontażu i montażu zaworów podczas wymiany opon.
     
    Opony letnie/zimowe
    Opony letnie i zimowe wykonane są z różnych składników i posiadają wyraźnie różne bieżniki. Opony letnie mają mniej rowków, są szersze, wykonane z mniej giętkiej gumy i są wyprofilowane pod kątem wysokiej odporności na aquaplaning.
     
    Opony zimowe mają większą liczbę rowków i są nachylone pod kątem, aby zapewnić przyczepność na śniegu i lodzie. Ponadto są wykonane z mieszanki gumy, która pomaga im zachować elastyczność w niskich temperaturach.
     
    Opony całoroczne są generalnie wykonane w taki sposób, żeby osiągnąć kompromis między oponami zimowymi i letnimi. Bieżnik opon całorocznych charakteryzuje się niższym oporem toczenia oraz lepszą efektywnością energetyczną niż bieżnik opon zimowych i jednocześnie lepszymi osiągami na mokrej oraz zaśnieżonej nawierzchni niż bieżnik opon letnich.
     
    Opony zimowe są obowiązkowe w miesiącach zimowych w takich krajach jak Szwecja, Norwegia, Finlandia i kraje bałtyckie. Niemieckie prawo wymaga używania „opon o właściwościach zimowych” podczas jazdy w warunkach zimowych po zaśnieżonych, śliskich lub oblodzonych drogach. W Norwegii, Austrii, Serbii i innych krajach obowiązkowe jest posiadanie w pojeździe łańcuchów śniegowych.
     
    Autodata obserwuje największe wykorzystanie modułu dotyczącego opon późną jesienią i wczesną zimą. Drugi szczyt zainteresowania występuje na wiosnę. Oznacza to, że zapotrzebowanie na dane dotyczące opon jest nadal związane z tymi wymaganiami sezonowymi.
     
    W październiku 2020 r. z aplikacji Autodata dla warsztatów samochodowych kierowano ponad 25 000 zapytań tygodniowo o dane dotyczące opon. Autodata zaleca również zresetowanie systemu TPMS przy zmianie opon letnich na zimowe i odwrotnie.
     
    Jamie Willis, kierownik ds. pomocy technicznej w firmie Autodata, powiedział: „Z powodu zamknięcia różnych gałęzi gospodarki i ograniczonego użytkowania pojazdów klienci mogą nie zdawać sobie sprawy, że ich opony wymagają wymiany, ponieważ wydaje się, że ich stan jest dobry. Mechanicy mogą zalecić wymianę, aby zapobiec potencjalnym problemom spowodowanym przez starzenie lub degradację opon”.
     
    Aplikacja Autodata zawiera kompleksowe dane dotyczące opon, w tym informacje dotyczące ciśnienia, punktów podnoszenia i momentów dokręcania oraz wskazówki na temat systemu TPMS. Willis dodał, że „w ciągu ostatnich 12 miesięcy dodaliśmy 2480 pozycji danych dotyczących opon, oprócz regularnie aktualizowanych modułów dotyczących częstotliwości przeglądów, ustawienia kół, hamulców, systemów sterowania silnikiem, znanych usterek i napraw oraz innych kwestii”.
     
    Autodata to internetowe rozwiązanie techniczne dla warsztatów samochodowych obejmujące 34 000 modeli 142 producentów. 

    https://www.sklep.autodata.pl/k116,autodata-autodata-online-i-wersje-elektroniczne-autodata-online.html  

    Można tam również zamówić wersję demo Autodata.
  • Geometria Kół 2021 do 10 maja w zeszłorocznej cenie

    Jest juz dostępna nowa wersja Geometria Kół Geo Car 2021.

    Program z danymi do ustawiania i sprawdzenia zbieżności , kątów pochyleń , kata wyprzedzenia kół jak i innych parametrów do geometrii kół samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t.

    Program na pendrive plus klucz sprzętowy zabezpieczenia programu, legalności programu.

    Do 10 maja do godz 9 rano można kupić program 2021 w starej cenie.

    więcej o programie z danymi do Geometrii kół  na stronie

     

     

  • Aktualizacje Autodata Online marzec 2021
    Nowości i Aktualizacje Autodata Online marzec 2021
    W Autodata Online wydanie marzec 2021 wprowadzono 2587 aktualizacji informacji, w tym dane dotyczące czasu napraw, planu przeglądów, systemu monitorowania ciśnienia w oponach, schematów połączeń, geometrii kół, kodów usterek oraz wiele innych. Najnowsza publikacja zawiera 147 nowych wariantów pojazdów.

    W miesiącu marcu w Autodata Online  dodano następujące modele samochodów benzynowych i z silnikiem Diesla:
    Alfa Romeo Alfasud 1,3 (1978-1979), Audi A3 Saloon (8YS) (20-) 2,0 40 TDI (2020-2021), Audi A4 (8WC/8WD) (19-) 2,0 (2020-2021), BMW serii 5 (G30/31) (17-) 2,0 530e/xDrive (2019-2020), BMW serii 5 (G30/31) (17-) 4,4 M550i xDrive (2020-2021), Dodge Journey 2,4 (2008-2011), Fiat 124 1,8 Sport/Coupe (1973-1976), Fiat Tipo (87-95) 1,9 Turbo ( 1987-1993), FSO Polonez Atu/Atu Plus 1,6 (1996-2002), Hyundai i30 (07-12) 1,6 CRDi (2010-2012), Kia Soul (19-) 2,0 MPi (2019-2021), Kia Cerato (BD) (19-) 2,0 MPI (2019-2021), Land Rover Range Rover Evoque Convertible (L538) (16-19) 2,0Si4 (2017-2019), Mercedes-Benz GLA (247) (20-) 2,0 45 AMG S 4Matic+ (2020-2021), Mercedes-Benz GLB (247) (19-) 2,0 45 AMG S 4Matic+ (2020-2021), Peugeot 305 1,3 (1978-1982), Peugeot 405 1,6 (1994-1997), Renault 18 (X34) 2,1 (1981-1986), Renault Fuego (X34) 2,1 Turbo (1982-1986), Renault Megane IV (BFB/KFB/LFF) (16-) 1,5 Blue dCi 115 (2018-2021), Skoda Rapid (NK6) (20-) 1,6 (2020-2021), Skoda Superb III (3V3/3V5) (16-) 2,0 TDI CR (2020-2021), Toyota Corolla (07-13) 1,6 (2007-2013), Toyota Hilux (97-05) 2,4 (1997-2002) i Volvo XC90 (14-) 2,0 D5 PowerPulse Polestar (2016-2019).

    W miesiącu marcu w Autodata Online  dodano następujące modele samochodów hybrydowych, elektrycznych i zasilanych LPG:
    Audi A4 (8WC/8WD) (19-) 2,0 40 TFSI MHEV (2019-2021), BMW serii 5 (G30/31) (17-) 2,0 520i MHEV (2020-2021), Kia Rio (17-) 1,0 T-GDi z silnikiem hybrydowym (2020-2021), Renault Megane IV (BFB/KFB/LFF) (16-) 1,6 E-Tech PHEV (2020-2021), Toyota RAV4 (19-) 2,5 PHEV (2020-2021) i Toyota Yaris (20-) 1,6 GR Circuit Pack (2021-2021).

    W miesiącu marcu w Autodata Online  następujące modele samochodów dostawczych:
    Fiat 4 Ducato (06-14) 3,0 MultiJet 140 (2011-2014), Mercedes-Benz Citan (415) 1,5 108 CDI (2019-2021) i Volkswagen Transporter T6.1 (SHx/SJx) (19-) 2,0 Bi-TDI CR (2019 2021).
    PUBLIKACJA NOWYCH DANYCH TECHNICZNYCH DOTYCZĄCYCH SKRZYŃ BIEGÓW
    Od listopada 2020 r. do stycznia 2021 r. zaktualizowaliśmy dane dla 400 wariantów modeli z grupy VAG z ręczną i dwusprzęgłową (DCT) skrzynią biegów. Dane techniczne obejmują 5-, 6- i 7-biegowe manualne skrzynie biegów oraz dwusprzęgłowe (DCT) skrzynie biegów z napędem na jedną oś (2WD) i napędem na dwie osie (4WD/AWD).
    Modele VAG, dla których dodano dane, to między innymi:
    Golf VII 1,4 TSI, Golf VII 1,6D (5G1)(BA5), Golf VII 1,6D (5G1)(BA5)(BQ1)(BV5), Golf VII 1,6D (5G1) (BQ1) (BA5) (BV5), Tiguan 1,4 TSI/1,6 TDI/2,0 TDI, Tiguan 2,0D, Tiguan 2.0 TSI oraz Transporter T6 (SFx/SGX).

    W miesiącu marcu w Autodata Online  dodano również dane techniczne skrzyń biegów dla pojazdów Ford Fiesta (’13) 1,0 EcoBoost oraz Skoda Octavia III (5E3/5E5) (13-20) 2,0D, które obejmują 6- i 7-biegowe manualne skrzynie biegów oraz dwusprzęgłowe (DCT) skrzynie biegów zarówno w wersji 2WD, jak i 4WD/AWD.

    DOSTĘPNE WKRÓTCE
    W ciągu następnych kilku miesięcy firma Autodata będzie kontynuować wprowadzanie nowych aktualizacji, aby polepszyć komfort użytkowania aplikacji oraz upewnić się, że użytkownicy zawsze otrzymują aktualne informacje techniczne oraz innowacyjne opisy:
    • Nowe modele i aktualizacje danych o pojazdach
    • Nowe wskazówki dotyczące naprawy i rozwiązywania problemów
    • Nowe plany przeglądów
    • Ulepszenie funkcji użytkowania
    • Nowe moduły
    Lista wersji Autodata Online zobacz Tutaj>>>
     

Dopisz się do naszego NEWSLETTERA i bądź na bieżąco z ofertą sklepu

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!

:: Wybierz grupę ::