Katalog » Marketing i Zarządzanie

Wydawnictwo

Towar dnia

Mercedes-Benz W203 C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI

Mercedes-Benz W203 C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI

Teraz 67,80 zł z VAT
zamiast 73,50 zł

Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego

  • Dostępność: chwilowo brak
  • Ilość stron 88
  • Format 230 x 160 mm
  • Rok wydania 2010
  • Język polski

Cena: 59,00 zł z VAT
Stara cena: 68,00 zł

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najbardziej przydatne w codziennej pracy warsztatu. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji pozycji pt. ?Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego? kilka lat temu i były poruszane na szkoleniach prowadzonych przez trenerów Motomarketingu W ten sposób nowa książka stanowi uzupełnienie wcześniejszej.

W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. Jest także rozdział dotyczący psychologicznych elementów marketingu na miejscu w warsztacie oraz duża część o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.

weryfikator

weryfikator

Dopisz się do naszego NEWSLETTERA i bądź na bieżąco z ofertą sklepu

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!

:: Wybierz grupę ::