Wydawnictwo
Towar dnia
Mercedes-Benz W203 C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI
Teraz 67,80 zł z VAT
zamiast 73,50 zł
Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najbardziej przydatne w codziennej pracy warsztatu. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji pozycji pt. ?Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego? kilka lat temu i były poruszane na szkoleniach prowadzonych przez trenerów Motomarketingu W ten sposób nowa książka stanowi uzupełnienie wcześniejszej.
W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. Jest także rozdział dotyczący psychologicznych elementów marketingu na miejscu w warsztacie oraz duża część o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.