Google+
Autodata

Diagnostyka pokładowa. Standard OBD II/EOBD

Cena: 20,00 zł z VAT

Wydawnictwo: Instalator Polski

Dostępność: chwilowo brak

  • Format CD

Masz pytania? Zadzwoń numer telefonu 24 23 11 006 lub napisz: sklep@autodata.pl

Diagnostyka pokładowa. Standard OBD II/EOBD
Spis treści:
    1. Co oznaczają skróty CARB, OBD, SAE i ISO?
    1.1. Co było przed OBD?
    1.2. Diagnostyka standardu OBD I
    1.3. Od standardu OBD I do standardu OBD II
    1.4. Diagnostyka pokładowa standardu OBD II a silniki ZS (Diesla)
    1.5. Norma DIN ISO 9141
    1.6. Norma DIN ISO 9141-2
    1.7. Europejski standard diagnostyki pokładowej

    2. Składniki spalin i ich powstawanie
    2.1. Spalanie paliw
    2.2. Silniki ZS i ZI
    2.2.1. Praca silnika ZI
    2.2.2. Praca silnika ZS
    2.3. Proces spalania w silniku ZI
    2.4. Proces spalania w silniku ZS
    2.5. Powstawanie i właściwości składników spalin
    2.6. Wpływ procesów tworzenia mieszanki i zapłonu w silniku ZI na skład spalin

    3. Układy zmniejszające szkodliwość spalin
    3.1. Konwerter katalityczny
    3.1.1. Dopalanie katalityczne
    3.1.2. Zasada pracy konwerterów katalitycznych
    3.1.3. Budowa konwertera katalitycznego
    3.1.4. Warunki umożliwiające zastosowanie konwertera katalitycznego
    3.1.5. Kontrola sprawności konwertera katalitycznego
    3.2. Układ regulacji składu mieszanki z sondą lambda
    3.2.1. Sondy lambda
    3.2.2. Praca układu regulacji składu mieszanki z sondą lambda
    3.2.3. Kontrola sprawności konwertera katalitycznego i sond lambda
    3.3. Kontrola przebiegu procesu spalania w silniku
    3.3.1. Cel kontroli przebiegu procesu spalania w silniku
    3.3.2. Sposób przeprowadzania kontroli przebiegu procesu spalania w silniku
    3.3.3. Kryteria oceny przebiegu procesu spalania w silniku
    3.4. Układ recyrkulacji spalin
    3.4.1. Cel stosowania układu
    3.4.2. Praca układu
    3.4.3. Kontrola układu
    3.5. Układ dotłaczania dodatkowego powietrza
    3.5.1. Cel stosowania układu
    3.5.2. Praca układu
    3.5.3. Kontrola układu
    3.6. Układ odprowadzenia par ze zbiornika paliwa
    3.6.1. Cel stosowania układu
    3.6.2. Praca układu
    3.6.3. Kontrola układu
    3.7. Przykład elektronicznego układu sterowania silnikiem typu Motronic MED 7
    3.8. Układ EDC sterowania silnikiem ZS
    3.9. Układ wtryskowy silnika ZS typu Common Rail

    4. Interfejs systemów diagnostyki pokładowej
    4.1. Gniazdko diagnostyczne w systemach diagnostyki pokładowej
    4.1.1. Przeznaczenie styków gniazdka diagnostycznego
    4.1.2. Miejsce zabudowy gniazdka diagnostycznego
    4.2. Komunikacja
    4.2.1. Inicjalizacja
    4.2.2. Transmisja informacji i danych
    4.3. Tester diagnostyczny
    4.4. Tryby pracy testera diagnostycznego
    4.5. Kod usterki
    4.6. Parametry zamrożone
    4.7. Rejestracja kodu usterki
    4.8. Kasowanie kodu usterki przez program sterownika
    4.9. Kasowanie kodów usterek poleceniem z testera diagnostycznego
    4.10. Włączenie kontrolki informującej o nieprawidłowej pracy (MIL)
    5. Diagnostyka układów przez złącze OBD
    5.1. Wykorzystanie informacji z systemu diagnostyki pokładowej
    5.2. Tryby pracy skanera
    5.2.1. Tryb pracy nr 1
    5.2.2. Tryb pracy nr 2
    5.2.3. Tryb pracy nr 3
    5.2.4. Tryb pracy nr 4
    5.2.5. Tryb pracy nr 5
    5.2.6. Tryb pracy nr 6
    5.2.7. Tryb pracy nr 7
    5.2.8. Tryb pracy nr 8
    5.2.9. Tryb pracy nr 9
    5.3. Postępowanie przy poszukiwaniu przyczyny usterki w samochodach z systemem diagnostyki pokładowej standardu OBD II/EOBD
    5.4. Przykładowa diagnostyka samochodu z systemem diagnostyki pokładowej standardu OBD II/EOBD testerem diagnostycznym KTS-650

    6. Możliwości systemów diagnostycznych
    6.1. Standardy systemów diagnostyki pokładowej
    6.2. Systemy diagnostyki pokładowej samochodu
    6.3. Możliwy zakres diagnostyki układów objętych systemami diagnostyki pokładowej, a urządzenia diagnostyczne
    6.4. Cel stosowania systemów diagnostyki pokładowej standardu OBD II/EOBD

    7. Lista kodów usterek grupy P0
    (ich oznaczenie i definicję określa norma)
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Wznowienie 2010 - Opis praktycznych metod diagnozowania samochodowych silników wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe nowej generacji. Współczesne metody diagnostyczne, w tym m.in. sposób postępowania, diagnostyka pokładowa, pomiar ciśnienia, sprawdzanie zespołów wtryskowych i elementów elektronicznego sterowania, a także podstawy tuningu silników wysokoprężnych.
Krzysztof Trzeciak
Hans-Rüdiger Etzold
Poleć znajomemu
Nadawca:
E-mail znajomego:
Wiadomość:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!





Nie jestem zainteresowany - zamknij komunikat

Wydawnictwo

Tło kategorie

Towar dnia

Autoident - dane do rozkodowania kodów VIN nowość 2014

Teraz 229,01 zł z VAT zamiast 249,00 zł