Google+
Autodata
Promocja!

Tester grubości lakieru

Cena: 79,00 zł z VAT
86,00 zł

Dostępność: dostępny

Masz pytania? Zadzwoń numer telefonu 24 23 11 006 lub napisz: sklep@autodata.pl

Tester grubości lakieru

W   CIĄGU  PARU  MINUT  DOWIESZ  SIĘ  WIĘCEJ  O  SAMOCHODZIE , NIŻ  OGLĄDANIE  GO GODZINAMI  GOŁYM  OKIEM  .

TEST  JEDNEGO  PUNKTU  NA  SAMOCHDZIE  W  CZASIE  OKOŁO  2 SEKUNDY.

NAWET  NIEWINNIE  WYGLĄDAJĄCA  NAPRAWA  LAKIERNICZA (zaprawka )  MOŻE  KRYĆ  POWAŻNĄ  NAPRAWĘ  BLACHARSKĄ .  DZISIEJSZE  ŚRODKI  TECHNICZNE  POZWALAJĄ NA  WYKONANIE  NAPRAWY  BLACHARSKO - LAKIERNICZEJ ,  KTÓRA   JEST  TRUDNA  DO  WYKRYCIA  BEZ  ODPOWIEDNIEGO   PRZYRZĄDU  .

JEŚLI  CHCESZ  WIEDZIEĆ  CZY  SAMOCHÓD  BYŁ  SZPACHLOWANY  ,  SPRAWDŹ  POWŁOKI   LAKIEROWEJ TESTEREM

 

TESTEREM  SPRAWDZISZ :

                                 1.  Czy  lakier  jest  oryginalny .

                                 2.  Ile  jest  powłok  lakierowych .

                                 3.  Które  elementy  były  wymienione  i  lakierowane.

                                 4.  Które  elementy  były  klepane , prostowane i potem  szpachlowane .

                                 5.  Sprawdzić  grubość  szpachli .

                                 6 . Czy sprzedający mówi prawdę .

 

Pomiar  grubości  lakieru  polega  na  dotykaniu  końcówką  testera  z  magnesem  powierzchni  lakieru

(powierzchnia musi  być  czysta  i  bez  kurzu )  ruchem  jednostajnym  ( nie  szybko ) odciągając  tester , aż  do  momentu  ,  kiedy  magnes  zerwie  przyczepność .

W  ALT  został  wykorzystany  magnes  ,  który  w  zależności  od  grubości  lakieru  lub  szpachli  wykazuje

różną  przyczepność  ,  która  zmniejsza  się  wraz  ze  wzrostem  grubości  powłok i  jest  mierzona  w mikronach

od  0.0  do 750  i  10-cio punktowej  kolorowej  skali  .  Kolorowe  pola  skali  ułatwiają obserwację  testu . Tester  

jest  tak  wyskalowany   że  wskazania   8- 6 , wykazują   grubość  od 100 -200 um i  jest  to wskazanie  dla

lakierów  oryginalnych  .  Wskazanie  mniej  niż pkt . 6   potwierdza  grubość powłoki większą  niż  lakier  orygi-

nalny  w  rzadkich  przypadkach  fabryczny  lakier  ma  powyżej 200 um .  Do  testera  dołączona  jest  dokładna  instrukcja  obsługi , konserwacji i używania  oraz  karta  gwarancyjna .

Tester  AUTO-LAK-TEST (ALT) wykazuje   bezawaryjną  używalność  . Wystarczy  dbać  o  jego  czysość .

 

KOLOROWE  POLA  NA  PODZIAŁCE  POMIAROWEJ  WSKAZUJĄ .

            Kolor  niebieski  - powłoka  o grubości do  100 um - cienka  powłoka lakierowa.

                Kolor  zielony  -  powłoka  o  grubości 100 - 200 um - dla  lakierów  oryginalnych .

                Kolor  żółty  -  powłoka  o grubości 200 - 300 um -   po naprawach  lakierniczych ( drugi  lakier ) .

                Kolor  czerwony  - powłoka  o grubości  300 - 520 um - powierzchnie  po  naprawach  blacharskich .

                Kolor czarny  - powłoka  o  grubości  520 - 750 um - powierzchnia  szpachlowana  i  lakierowana .

                                                                              Dokładność  do  25 um .

 

NAJCZĘŚCIEJ  SZPACHLOWANYMI  MIEJSCAMI  SĄ ;

                         a)    krawędzie  błotników  i  drzwi .

                         b)    podszybia tył , przód .                                              

                         c)    dach  nad  drzwiami  i  szybami .

                         d)    miejsca  przy  reflektorach .

                         e)    krawędzie  maski  i  bagażnika .

Przy  niewielkiej  wprawie  w posługiwaniu  się  testerem , można  stwierdzić  nawet  ,  gdzie    spawane  

elementy nadwozia  .  Można  też  sprawdzić  pole  numerowe  nadwozia  , ale  w  tym  przypadku wszelkie

wątpliwości  należy dodatkowo  sprawdzić  testerem elektronicznym .

Ocena  przydatności  pojazdu  należy  do  państwa .

 

Z  SONDAŻY NASZEJ  FIRMY  I  OPINII  FIRM  BLACHARSKICH  I  LAKIERNCZYCH   WYNIKA ,ŹE:

           1)   Co  czwarty  samochód  na  ulicy  jest  po  naprawie  lakierniczej !!!

           2)   Co trzeci  samochód  na  GIEŁDZIE  SAMOCHODOWEJ  jest  po  naprawie  lakierniczej !!!

           3)   Po  10-ciu  latach  eksploatacji  80 %  samochodów  ma  większe  lub  mniejsze  naprawy  lakiernicze !!!

           4)   90 %  sprowadzanych  samochodów  w  latach  od  1980 r  do 2002 r  było  po  wypadku !!!
5)   70 %  właścicieli samochodów  nie  przyznaje  się , że  ich  samochód  był  po  wypadku !!! 

W  OPINII  NIEKTÓRYCH  FIRM  BLACHARSKO - LAKIERNICZYCH  w/w   DANE    ZANIŻONE

BO  DUŻA  CZĘŚĆ   DROBNYCH  WYPADKÓW  NIGDZIE  NIE  JEST  ZGŁASZANA   I   NAPRAWY    PRZEPROWADZANE  W   NIEAUTORYZOWANYCH    WARSZTATACH.

PAMIĘTAJ , DOBRZE  I  FACHOWO  NAPRAWIONY  SAMOCHÓD  PO  WYPADKU  MOŻE  BYĆ  PEŁNOWARTOŚCIOWYM  POJAZDEM .

    

DLACZEGO  TAK  WAŻNA  JEST  GRUBOŚĆ  LAKIERU ...

Walory  ochronne , dekoracyjne i wytrzymałościowe  pokrycia  karoserii  lakierem w dużym   stopniu zależą  od  jego  grubości  (zależą też  od...  jakości  blachy i podkładów  lakierowych  

użytych  pod  lakier ) . Powłoki  lakierowe  zbyt  cienkie  posiadają  małą  odporność  na korozję

i drobne  uszkodzenia  mechaniczne .

Najczęściej  jednak  spotykamy  się z powłokami  zbyt  grubymi , które  powstają  wskutek  nakładania  kolejnych  warstw  lakieru i szpachli  po  naprawach  blacharskich . Warstwy  te  

powodują  gorszą  elastyczność , przyczepność i  odporność  na  uszkodzenia  -  mają

tendencję  do  pękania i odpadania .

Dlatego  tak  ważna  jest  odpowiednia  grubość  powłoki  lakierowej , której  sprawdzenie  umożliwia  nasz  Tester  umożliwia   kupującemu    sprawdzenie,  czy  kupowane używane

auto   jest  po  wypadku . Ułatwia  negocjację  ceny  gdy  stwierdzimy  ukryte  wady nadwozia

i  dlatego  koszt  zakupu  TESTERA   zwraca  się  pierwszym  zakupie  używanego  samochodu .

W rzadkich przypadkach nawet nowe pojazdy zakupione w salonach są po naprawach blacharsko-lakierniczych ale wtedy cena takiego pojazdu powinna być niższa .

KUPUJESZ   UŻYWANY  SAMOCHÓD  MIEJ  ZAWSZE  W  KIESZENI  TESTER

NIE  WIERZ  WŁASNYM  OCZOM , NIE  DAJ  SIĘ  ZWIEŚĆ  POZOROM ...

 

W KOMPLECIE DOSTAJESZ 2 SZT TESTERA . ‘

JEDEN DO POMIARÓW CIĄGŁYCH ( PRZESÓWANIA O KAROSERI I SZUKANIA PODEJŻANYCH MIEJSC)
DRUGI Z PAMIĘCIĄ POMIARU DO DOKŁADNYCH BADAŃ

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Bardzo popularny książka dla lakierników . Wydanie 4 - 2010 rok. Do poprzedniego wydania z 2006r dodano suplement o lakierowaniu kolorowym - ChromaFlair i poprawiono dostrzeżone błędy.
Autodata
Najnowsze wydanie 2013 ....D O S T Ę P N Y. . . . . . .. .Dane do regulacji i napraw motocykli i skuterów. katalog zawiera momenty dokręceń wartości regulacyjne i ilości napełnień płynów eksploatacyjnych w jednośladach. Nie wiesz ile oleju nalać da amortyzatora? z tego katalogu się dowiesz.
Bogato ilustrowany, praktyczny poradnik poświęcony obsłudze i naprawie motocykli i skuterów różnych marek. Przykłady motocykli i skuterów różnych marek o zróżnicowanej budowie, zarówno konstrukcje starsze jak i nowsze. Książka przetłumaczona z jęz. angielskiego z wydawnictwa Haynes.
Poleć znajomemu
Nadawca:
E-mail znajomego:
Wiadomość:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!





Nie jestem zainteresowany - zamknij komunikat

Wydawnictwo

Tło kategorie

Towar dnia

Opel Corsa od października 2006

Teraz 67,80 zł z VAT zamiast 74,55 zł